Tuesday, June 3, 2008

selamat hari lahir mak abah adik...

asslamualaikum semua ari ni aku dah abis imtihan kertas last madah tafsir alhamdulillah selasai gak imtihan....blik je dri imtihan aku terus bukak komputer yelah dah lame x bukak sejak dri seblum imtihan ag...xdelah lme sgt 30 ari jerk masuk ari ni huhuhu....petang ni rase seronok giler....dah abis imtihan merdekalah ringan ckit kepale otak aku nih sblum ni berat huhu bnyak ngapal huhuhu...petang nih aku nk cite ckit ttg ari lahir mak abah dan adik aku...semalam ari lahir mak aku 2.6.1965 nme mak aku rahimah bte mat jani umor 44 tahun mude ag kan huhuhu yelah mak aku umo 19 dah kawen dah....tdi mak aku ni abah aku plak ari lahir dye esok 4.6.1963 namenye rusni bin jabar skrg umurnye 46 tahun...abah aku mude gak kawen umo 21 hhuhu..aku je yg x ikot jejak langkah dyeorang...klu de rezki bleh gak huhu...hari ni ari lahir adik aku nme dye mohd zahin bin rusni adik aku yg no 2 lahir 3.6.1991 skrng umo dye 17 thun bru nk amek spm...study betul2 la klu nk najah jgn bnyak maen jgn cm aku bnyak maen huhuh.....tulah serbe ckit ttg ari lahir mak abah dan adik aku...ari lahir aku lme ag huhu..ari lahir mak abah n adik dlam blan yg same so kesimpulannye klu nk wat party wt sklilah save bajet huhuhu...agi satu senang ckit nk wish.wish skli jela xdela aku lupe...aku bkan igt sgt pon ari lahir org nih kecuali kat org yg aku syang huhuhu....selamt ari lahir mak abah adik x lupe gak kat sape yg lahir same ngn tarikh nih..semoge dipanjangkan umur dimurahkan rezki dan berjaye dunia akhirat.....okeh wasalam....

No comments: